מה נכלל בשירות יבוא אישי רכבים?

יותר ויותר אנשים מבינים שביצוע תהליך יבוא אישי רכבים באמצעות סוכנות הוא משתלם ביותר. הסיבה העיקרית לכך היא שסוכנות ליבוא אישי רכבים הינה מתמחה בתחום היבוא, ואילו האזרח המעוניין לייבא את הרכב, לרוב אינו מתמצא בתהליך כלל. היתרון הראשון בכך שתהליך יבוא אישי רכבים נעשה באמצעות סוכנות הוא בכך שהוא מתבצע באופן מהיר, ללא טרחה וכאב ראש ובצורה מקצועית.

כאשר עוסקים בתהליך יבוא אישי באמצעות סוכנות, השאלה המתבקשת היא מה נכלל בשירות יבוא אישי רכבים? להלן נסקור את השירותים הקיימים בסוכנות העוסקת ביבוא אישי רכבים:

1. ליווי של סוכן אישי- סוכנות יבוא אישי רכבים מעמידה ללקוחותיה סוכן אישי. היתרון הגדול הוא שסוכן זה הינו מקצועי בתחום ובעל ניסיון רב. תפקידו של הסוכן האישי ללוות את הלקוח בכל אחד משלבי התהליך של יבוא אישי רכבים. הסוכן מסייע ללקוח מהשלב שבו הוא בוחר את רכב חלומותיו ועד לשלב חתימת העסקה והבאת הרכב לארץ. בגלל המומחיות של הסוכן הוא מציג את העסקה ללקוח בצורה הבהירה ביותר ומנחה אותו לצעדים הנכונים והמשתלמים ביותר. כך למשל יסייע ללקוח באיתור דגמים נדירים יותר, יוכל לייעץ בשלבים השונים, ולטפל באופן מהיר בבקשה שלו.

2. עמידה מול רשויות- שירות נוסף של הסוכנות ליבוא אישי רכבים החשוב גם הוא העמידה מול רשויות השלטון. תהליך יבוא אישי רכבים דורש תהליכי בירוקרטיה מורכבים, כמו גם עמידה מול הרשויות הן בארץ והן בחו"ל. תהליך זה עלול להיות מסובך ומורכב לסוכנות שאינה מנוסה, ובפרט לאזרח הפשוט. בעזרת סוכנות ליבוא אישי רכבים התהליך הופך להיות קל ומהיר מתמיד. הסוכנות המומחית בכל שלבי ההתנהלות מול הרשויות, מבצעת את העניין ומייצגת נאמנה את הלקוח על הצד הטוב ביותר.

3. אפשרויות מימון- סוכנות ליבוא אישי רכבים מציעה לרוב גם אפשרויות של אחוזי מימון גבוהים של הרכב. מימון עלויות היבוא יכול להגיע עד 80% מעלויות היבוא. הסוכנות מבצעת את המימון במשותף עם גופים פיננסיים הקיימים במשק, בכפוף לגוף המממן, ולפי שערי המטבע ורמת האבזור של הרכב.

ייבוא רכב בעל הנעה חשמלית
PREVIOUS POST
איך מוכרים רכב ביבוא אישי?
NEXT POST